Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PleHa | użytkownik

imię i nazwiskoAgnes Zombie <<Fenderson>> adresReading/England zarejestrowany02.10.2006 @18:30:54 ostatnio na stronie23.01.2011 @10:16:40

}&>


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.last.fm/user/khaos23 Gadu-Gadu2366632
digarty7 komentarze84 posty na forum1

komputer / sprzęt
HP aparacik 8MP, 2 rece, 2 nogi, sprawna w miare wątroba, chwytne palce, ładne oczy i lodowka, to chyba tylko tym na razie sie moge pochwalic. ;D Aha, no i mam komputer! xD

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Thomas29Needles    20.11.2008 @23:31:09
A co sądzisz o "Preteen Deathfuck"? Bo się nie wypowiedziałaś
~Thomas29Needles    20.11.2008 @21:36:21
Ja i artysta??? O nieee-eee... Mylicie się. Są lepsi, ja jestem manipulantem, chuncwotem i wszetecznikiem a na dodatek bałwochwalcą Ale dziękuję
~Thomas29Needles    20.11.2008 @21:29:46
Jaki odstrzał? Co Ty dupencys? Dobrze jest! :D
~PleHa    20.11.2008 @21:28:55
hiehiehie Nie wierzysz, prawda?! xD
~Thomas29Needles    20.11.2008 @21:25:51
No nie! Kogo widzę!!!!
+regnar    03.10.2008 @09:29:21
heheh dzieki
+regnar    03.10.2008 @01:05:38
Taaakie buty - no to jeszcze troche poczekma

a dzieki
~marcin2x4    17.09.2008 @22:31:00
aa tak oldschool tylko u mnie panuje :D
+regnar    17.09.2008 @09:23:11
luzik to ja czekam - daj znac :D:D:D
~Ellaine    15.09.2008 @23:53:57
Dziekuję, koci ogonie:D
No, niektórzy się czepiali, że nawet jak na szkic to to jest za proste i fuj;p
~Nomeolvides    07.07.2007 @23:28:27
Dzięki
~Nomeolvides    07.07.2007 @23:28:25
Dzięki
~rouge    02.07.2007 @21:14:59
Dzięki ogromne za ocenę
~pietrekm    30.06.2007 @12:34:10
Dziekuje
_______
Oh !!!!!
^RafalHyps    28.12.2006 @00:25:04
Też uwielbiam LOBO Pozdrawiam!
_______
http://www.facebook.com/hypspl - Rafal Hyps na Facebooku
!maronski    29.11.2006 @15:00:59
dzięks
~DuoD    13.10.2006 @17:28:34
dziękować
stana usuneli za nieciekawy pomysł, ale dzięki:D
_______
warto rozmawiać (pfff...!)
~Absinth    12.10.2006 @15:15:50
podziekowac, podziekowac
~Spaniard    12.10.2006 @09:40:58
Thnks za komentarz to prawda, uszy są off, trudno tą bestie utrzymać w jednym miejscu
_______
Pacieniuchy
-crowley380    10.10.2006 @18:12:19
dziękować,dziękować
~lillix    07.10.2006 @16:13:35
dziekuję piknie for komencior
_______
Il ya longtemps que je t'aime
Jamais je ne t'oublierai
~darkshape    07.10.2006 @11:46:07
dzieki.
_______
"We shall destroy the self-image."
-crowley380    06.10.2006 @15:15:47
myślę,że brakuje wśród tych pacanów,kontrowersyjnych opcji,a takie są najlepsze.Pozdro,czekamy na następne odsłony.
~PleHa    03.10.2006 @21:59:29
sjg...no śmieszne, bo ja uwielbiam Lobo!
Jak widze tego spoko zzzzioma dot comma, to ryj mi sie cieszy jak głupiemu do sera &D!
Fajnie, że Lobas znalazł sie tutaj!
Pzdr
'bruklin    03.10.2006 @20:30:22
dzieki imprezowiczko :D
pozdro 666
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt